Obserwatorzy

środa, 26 października 2016

Uwaga! Konkurs :)

Dzień dobry :)
Pragnę Was dzisiaj zaprosić do udziału w konkursie organizowanym przez dziewczyny z 123 Szyjesz Ty,ich stronę internetową znajdziecie TUTAJ, zajrzyjcie, bo warto :)
Ja również mam w tym swój udział, nagrodą jest uszyty przeze mnie "Jesienny Igielnik ze schowkiem", nie jest to prawdziwa maszyna, ale mam nadzieję, że mimo wszystko znajdą się osoby które zechcą go zdobyć.




Regulamin konkursu nie jest skomplikowany, proszę przeczytajcie:


Igielnik wygląda tak :)


Pamiętać należy, że jest to pojedynczy egzemplarz, a więc nieskromnie napiszę,że jest unikatowy ;)
Od innych igielników różni się tym że posiada schowek, a na co można go przeznaczyć?
Można schować tam szpilki, igły i inne krawieckie drobiazgi albo trzymać w nim drobną biżuterię.


 Dekoracje typowo jesienne, ale sam igielnik chyba nie jest smutny.



Więc jeśli skusiła Was perspektywa wygrania tego igielnika zapraszam chętnych do zabawy :)
Zdjęcia Waszych prac wklejacie pod postem konkursowym czyli TUTAJ.

♥ Czekamy na Wasze zgłoszenia ♥
do 30 listopada 2016

10 komentarzy:

  1. Obok takiej nagrody nie sposób przejść obojętnie - wspaniała praca piszę się, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagroda jest tak kusząca, że już zaczynam obmyślać plan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu jest sporo żeby na spokojnie coś zrobić :)
      Zapraszam i życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Troszkę mało czasu ale może uda mi się coś uszyć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dasz radę,do końca miesiąca jeszcze daleko :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Pomysł już mam ;-) mój Syn mi go podsunął, teraz tylko znaleźć czas i uszyć twór dziecięcej wyobraźni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być wspaniały projekt,dzieci potrafią niesamowicie inspirować :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Och , żeby czas był z gumy, Aniu :) Nagroda jest bardzo, bardzo kuszca (absolutnie nie jest smutny !), tylko że ja już z niczym się nie wyrabiam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń