Obserwatorzy

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Pokoik.

Realizuję moje marzenia z dzieciństwa, przy okazji lalki mojej córki  mają swój zakątek ;)
Pokoik może być w wersji dziennej lub nocnej:


Jak widzicie wystrój pokoiku można zmieniać, elementy są płaskie:


Goły pokoik wygląda mało ciekawie, na ścianach rzepy dopasowane do mebelków.


W zabawie wydaje się być praktyczny, nocą można podziwiać gwiazdy...


W dzień podziwiać nadmorski krajobraz :)


...można też pobawić się na dywanie :


Jak Wam się podoba mój pokoik ?

Diana urządziła na swoim blogu Linkowe Party, ten wspaniały pomysł przyciągnął już sporo blogów, mam nadzieję, że dołączycie do tych fantastycznych spotkań :)



Zameldować muszę, że kotek jest już u Ali, a dowód znajdziecie na jej blogu :)
Zapraszam serdecznie ♥

36 komentarzy:

  1. Aniu jesteś niesamowita! Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych :)
    Pokoik jest genialny - sama bym się pobawiła ;) Możliwość zmiany dekoracji bardzo pomysłowa - już tylko od bawiącej się zależy co w tym pokoiku będzie się działo.
    Wszystko wykonane jak zawsze perfecto :) Zadbałaś o każdy detalik - nawet jest wazonik z kwiatkiem.
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i realizacja:) Córcia jest pewnie zachwycona pokoikiem. Mnie osobiście podobają się te wszystkie detale i ich różnorodność:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł i świetne wykonanie :). Fajnie, że elementy można zmieniać, a już zmiana dnia i nocy kompletnie mnie zachwyciła :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jestem pod wrażeniem pomysł i realizacja rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł i wykonanie :) aż chciałoby się znowu być dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu - przeniosłaś mnie w świat baśni i dzieciństwa, teraz szkoda, że nie mam córeczki hi
    Takie proste, a jakie genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł i wykonanie genialne!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajer:) pomysł na wymienne mebelki świetny, zmieniać wystrój lubią chyba wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysl i wykonanie!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow Aniu wielkie brawa! Masz super, niespotykane pomysły :))))))))))
    Chyba mogę powiedzieć, że taka szalona, twórcza głowa z Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny domek!!! sama bym się takim "pobawiła" :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały domek! I świetny pomysł z rzepami, bo można dorobić dodatkowe mebelki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny. Ala córka ma zdolną mamę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł! i ciekawe, kto ma więcej radości mamunia czy córcia ;), ślicznie. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu ten pokoik jest genilny , Pieknie to wymysliłas i jeszcze piekniej uszyłas. ale córcia ma frajdęm sama bym sie pobawiła :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy pomysł. Pokoik jest pełen uroku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu pokoik jest Cuudny :))) Nie jedna mloda dama taki by chciala :))))Taka Mama w domu to Skarb :))))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam zdolności ani cierpliwości do tego typu rzeczy, ale muszę przyznać, że jako dziecko z chęcią mogłabym mieć taki domek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. podziwiam cierpliwość !!! śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały pomysł! Rewelacyjna praca! Juz sobie wyobrażam szczęsliwą minę właścicielki;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny pokoik :) być kilkuletnią dziewczynką...

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam Twoją kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity pomysł i jestem pod wrażeniem :) Sama nigdy nie miałam cierpliwości do takich małych rzeczy ale Tobie wychodzi to po mistrzowsku :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem oryginalnych pomysłów i pięknie wykonanych prac. Poczułam się jak w bajkowej krainie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoimi domkami Aniu zachwycam się nie od dziś i dobrze o tym wiesz.
    Cudny jest,aż sama bym się pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne, pozdrawiam z imprezki u Dianki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Domek jest genialny i zachwycający. Bardzo żałuję, że jestem już taką dużą dziewczynką. Naprawdę. Abażur lampy jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł, na pewno wywołuje wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Omg... Umarłabym z radości dostając taki prezent kiedy byłam dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja, zazdroszczę Twojej córeczce, to śliczna zabawka :-)

    OdpowiedzUsuń