Obserwatorzy

poniedziałek, 6 października 2014

Kot w butach nr 2

Ilość komentarzy pod ostatnim postem zaskoczyła mnie! Dziękuję wszystkim serdecznie ♥
Nie udało mi się jeszcze dotrzeć do wszystkich Waszych blogów,ale oczywiście nadrobię to jeszcze w tym tygodniu.
Dzisiaj pokażę Wam kolejnego Kota w butach, oczywiście filcowanego podobnego do tego którego widziałyście wcześniej :)
Ma te same maślane oczy, a może nawet bardziej i bogatszy strój :)



Kapelusz szyty ręcznie...wyszło średnio, za to z butów jestem bardzo zadowolona ;)


...i jeszcze prezentacja z tyłu:


Zabrakło tylko szpady,po prostu nie miałam na nią pomysłu.

Na Facebooku trwa konkurs na stronie "Amatorskiej Sztuki Szkatuła"  z cyklu "Artysta Miesiąca".
Kot w butach postanowił zawalczyć o ten tytuł, a czy mu się to uda zobaczymy :)
Jeśli ktoś chce oddać na niego swojego lajka zapraszam TUTAJ :)
Wszystkie prace możecie obejrzeć w GALERII, nigdzie nie zobaczycie tylu kocich piękności na raz co tam!
Zapraszam serdecznie :)

22 komentarze:

  1. Wspaniały! Niepowtarzalny talent Aniu, podziwiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się wierzyć nie chce,że to handmade. Zachwycający,a buty niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak popatrzyłam na minkę to od razu ze Shrekiem mi sie skojarzył:)) cudny cały!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedzenia w konkursie. Kot cudny. Nie bez powodu możesz być dumna z butów - ślicznie wyszły. W kapeluszu wad nie dostrzegam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek super. Naprawdę mistrzostwo. Buty zachwycające naprawdę, do kapelusza nie ma do czego się przyczepić. Szpada no cóż nie wiem jakiej wielkości jest bohater ale może wykałaczka by się po przeróbce nadała

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot przesłodki;)Zawsze podziwiałam kogoś ,kto z kawałka wełny potrafi wyczarować takie cuda;)Brawo za zdolności;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kociak super:)) No masz talent:)) Podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. no zdolniacha z Ciebie !!! Kociak świetny , ja to nie mam pojęcia o co chodzi z tym filcowaniem ale efekt rewelacyjne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kociak jest obłędny:))) Wspaniale go wykonałaś - zadbałaś o wszyściutkie detale i faktycznie jego strój jest bogatszy;) Aniu gratuluję i podziwiam Twoje umiejętności.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mogę, rewelacyjny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam Aniu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutki :-) Jestem po pierwszych zajęciach z filcowania, ciekawe, czy kiedyś nauczę się takie milusie kociaki robić, na razie mam kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny :) A ta jego minka ...
    Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonały kotek!
    Moje filcaki to głównie misie; tylko raz 'udziabałam" kocią figurkę. Muszę nad tym popracować :)), bo uwielbiam koty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, jaką Ty zdolną kobietą jesteś! Świetny kociak, buty ma śliczne, wypisz wymaluj kot z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa! super :D wypisz wymaluj ze shreka ! to spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociak rewelacyjny , małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń