Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Podusie:)

Zaległych postów ciąg dalszy...
Jakiś czas temu uszyłam podusie, pierwsza wersja jest typowo dziewczęca.
Ten uroczy panelik dostałam od Asi:)






Podusia jest bardzo prosta, ale całość wyszła bardzo sympatycznie:)
Drugą podusię uszyłam na życzenie mojego synka który wybierał się na roczek...nawet nie wiecie jaką miałam tremę! Bardzo się starałam żeby stanąć na wysokości zadania.
 Dodać muszę, że nie byłoby takiego fajnego efektu gdyby nie urocze tkaniny którymi obdarowała mnie Ela, ja to jednak mam szczęście:)
O, ten króliczek jest od Ewy;)





I jeszcze piesek z okazyjnie zakupionej tkaniny u Gazyni:)


Tyle serca i życzliwości...dziękuję dziewczyny ♥

Ostatnio udaje mi się odwiedzać Wasze blogi...niektórzy zauważyli zapewne moje komentarze pisane hurtem, ale nie chcę niczego przegapić z Waszych śliczności:)
Dziękuję za ciepłe komentarze i odwiedziny.
Miłego dnia Wam życzę.

37 komentarzy:

  1. Wspaniałe kolorowe podusie. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne podusie obie! jakie dopracowane! pierwsza słodka dla dziewczynki, a druga świetnie kolorowa :) serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszeczki są przepiękne! Śliczne aplikacje i pikowania! Dopracowane w każdym calu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne podusie. Ta dziewczęca jest przeurocza.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, szczególnie ta na roczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne podusie:) Wykonane bardzo precyzyjnie. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności naprawdę ta pierwsza prawdziwie dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka różowa marzy mi się do pokoju dziewczynek, a przynajmniej z kilka :) Ta niebieska jednak powala, kolorowa i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te podusie :)

    Dla Tymka jest genialna :)
    Taka kolorowa i radosna :)
    A panelik oprawiłaś cudownie :D
    Czułam po kościach, że tak będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusie prześliczne ale ta na roczek nie tylko ale także powala z nóg ,moje bliżniaki teraz 5 września kończą dwa latka ,pozdrawiam Ewa i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak słów!!! co jedna to piękniejsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie poduchy:)

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusie są przecudne :) Pierwsza delikatna , pastelowa , a druga taka kolorowa :) Jeszcze raz przecudne Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe podusie- ta pierwsza jest tak cudownie dziewczęca, że aż chciałoby się taką mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć hurtowniku komentarzowy ). Cudne podusie znowu stworzyłaś. Piękne pikowanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne podusie uszylas :):) Baardzo mi sie podobaja obie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne podusie uszylas :):) Baardzo mi sie podobaja obie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne podusie uszylas :):) Baardzo mi sie podobaja obie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne! jako że jestem dziewczynką to bardziej przemawia do mnie pierwsza - Jest taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczności, jacie, masz Ty talent, nie ma co gadać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne podusie,pięknie oprawiona ta z dziewczynką.Znam te paneliki,szkoda,że nie ma ich już w sklepie,a ja mam jeszcze kilka ze starych zakupów:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu u Ciebie jak zawsze samo piękno powstaje,podusie są śliczniusie i milusie,pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna podusia, bardzo kolorowa, idealna dla maluszka! Z pewnością będzie ulubioną przytulanką:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu sliczne podusie! Dla dziewczynki delikatna a dla malego lobuza mega kolorowa! Na pewno spodobaja sie obdarowanym :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  25. łał wiedziałam co robię ;))
    piękne wyczarowałaś poduszeczki !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite te podusie :) Aniu wciąż podziwiam Twoją pomysłowość i talent ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. Są to niesamowite poduszki!
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne podusie, masz wyobraźnię i talent.

    OdpowiedzUsuń