Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nowe życie starego wieszaka.

W ostatnich dniach skupiłam się na szyciu dla domu, mojego oczywiście:)
Wciąż szukam nowych rozwiązań, żeby wykorzystać jak najwięcej powierzchni, ale bez zbędnego zagracania mieszkania,które nie jest zbyt duże.
 Prościej by było gdyby było z gumy;) ale...wiadomo,jak  niema tego co się lubi, to się lubi co się ma:)
W ten oto sposób mój stary wieszak zyskał nowy, bardziej szykowny wygląd.



 Jego forma jest bardzo uniwersalna, może wisieć w łazience, za drzwiami w pokoju lub w szafie, to pozostawiam Waszej wyobraźni. A tak wygląda u mnie w użyciu na potrzeby zdjęć.



I jeszcze zbliżenie na mocowanie drążka:


Bardzo Wam dziękuję za ciepłe słowa pod adresem okryć dla moich chłopaków.
Witam nowych obserwatorów, bardzo się cieszę, że to grono tak się rozrasta, mam nadzieję,że zostaniecie ze mną na dłużej.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie,pa!

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wieszak!!! U mnie pod antresolą też nieźle by taki pasował :-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały i pomysłowy!
    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Życzę miłego dnia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chwaliłam ale i u Ciebie powtórzę, pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł genialny - takiego jeszcze nie widziałam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taki wieszaczek z przyjemnością odwiesza się ciuszki;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś rewelacyjny pomysł na zrobienie wieszaka ozdobnego dla każdego mieszkanka.A te kieszenie to dodatkowy metraż dla czterech kątów .Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł z tym wieszakiem - wiadomo, że w domu przestrzeni na trzymanie różnych rzeczy jest ZAWSZE za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł. Niestety mam ten sam problem. Moje mieszkanie tez nie chce się rozciągnąć ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra pomysł. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten wieszaczek . Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super miałas pomysł !!! wieszak nie dosyc ,że praktyczny to jeszcze sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż, nie będę oryginalna pisząc, że świetny ten wieszak!!!
    I z chęcią sobie go zgapię, zwłaszcza, że niedługo 2 moje małe rozrabiary do przedszkola pomkną :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń