Obserwatorzy

sobota, 4 lutego 2012

Wyróżnienie od Anioły Anielki:)

Dostałam zaproszenie od Anioły Anielki po odbiór wyróżnienia za które bardzo jej dziękuję:)



   Przyjęłam to wyróżnienie, żeby móc przekazać je dalej, ale o tym za chwilkę.
Muszę napisać coś o sobie czyli 7 grzechów,cnót ,rzeczy, faktów...oto one:

            1. Jestem totalnie uzależniona od szycia i blogowania.
            2. Nie funkcjonuję bez wypicia porannej kawki,a najlepiej dwóch.
            3. Marzę, żeby moja pasja przerodziła się w coś poważniejszego i przynosiła bardziej wymierne korzyści.
            4.Całe życie się odchudzam....i jestem tym już zmęczona!
            5.Pracuję nad swoją asertywnością.
            6.Uwielbiam muzykę i taniec.
            7.Mam ogromny apetyt na życie:)

To cała ja...a teraz czas na obdarowanie tym wyróżnieniem innych.Mam nadzieję, że Anioły Anielki nie będzie mi miała za złe jeśli zrobię to w taki sposób jak ona.

 Wszystkie jesteście wyjątkowe, robicie piękne rzeczy które wnoszą w życie piękno i radość. Dlatego to wyróżnienie jest dla Was wszystkich, dla każdego kto do mnie zagląda i pisze, dla moich ulubionych i obserwowanych.
                             Pozdrawiam Was serdecznie.

6 komentarzy: